niedziela, 6 listopada 2016

Kreatywna strona Disney'a - Disney Mam Pomysł

Każdy z nas spotkał się nie raz z wieloma DIY inspirowanymi postaciami z Disneya, ja sama uwielbiam takie rzeczy, zresztą nie tylko ja bo i mój 11- letni brat też! Jest to cudowny sposób na zabicie czasu oraz integrację :)
Prawdopodobnie właśnie dlatego Disney postanowił na swojej stronie zrobić zakładkę "Mam Pomysł"

Na stronie "Mam pomysł znajdziemy podział na  trzy kategorie 

PYSZNOŚCI
Znajdziemy tam przepisy na różne dania inspirowane Disney'em.Wiele przepisów jest tam bardzo łatwych i szybkich w przygotowaniu, z większością z nich poradzą sobie nawet najgorsi młodzi kucharze :P



DZIEŁA
Czyli typowe DIY. W tej zakładce znajdziemy inspiracje np. na biżuterię stylizowaną na postaciah Disneya, elementy wystroju wnętrz itp..


ZABAWY
Jak sama nazwa mówi- są to różnego rodzaju aktywności,Quizy, pomysły na zabawy które możemy w rodzinnym gronie razem wykonywać.



Mi bardzo podoba się zakładka którą Disney wprowadził, a wy co o to myślicie?

12 komentarzy:

  1. Super rzeczy, takie słodkie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie widziałam tej stron. Na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie widziałam o istnieniu tej strony :D Już ją obejrzałam i ma słodkie inspiracje, na pewno komuś się przyda :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym ale wydaję się super <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o tym, fajnie,ze się tym podzieliłaś.

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  6. i od razu przypomniało mi się dzieciństwo, dawno żaden tak prosty post nie wywołał u mnie takich emocji i wrażeń, dziękuję Ci!!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z wielką chęcią;)
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, swietna sprawa! Dawno nie odwiedzialam tej strony (chyba 5 lat) i nie wiedzialam, ze takie bajery mozna tam znalezc, musze to sprawdzic i wyczaic jakies super pomysly :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog :)
    czysto i przejrzyście oraz można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że o tym napisałaś, inaczej bym się nie dowiedziała :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki tobie przypomniałam sobie dzieciństwo. Jutro skończę 19-ście lat kiedy to minęło? O tej stronie nigdy nie słyszałam.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś tutaj!
Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!