niedziela, 3 lipca 2016

Podsumowanie Czerwca

Kalendarz pokazał cudowną datę 03.07.2016!
A więc warto podsumować ubiegły miesiąc, jakim był  właśnie czerwiec :D

W czerwcu udało mi się przeczytać 7 książek, być może to nie za dużo ale nadrobię to w tym miesiącu! :D
Jeśli chcecie poznać te 7 tytułów to zerknijcie niżej ;)
  1. 1.Trylogia "Rywalki"  (recenzja już niedługo)
    2."Piękne istoty"
    3."Miecz Lata" 
    Dodatkowo oprócz przeczytanych książek napisałam 1 recenzje,nawiązałam współpracę z autorem oraz udało się i liczba odwiedzin bloga wynosi 3k!!
    Dziękuję wam kochani, to dużo dla mnie znaczy ;) każdy komentarz i obserwacja są dla mnie ogromną motywacją :D
    Kocham was wszystkich ;*
    Pragnę również oznajmić że planuję zorganizować kolejny konkurs w którym do wygrania będą takie tytuły jak:
    -"Naznaczona"
    -"Zdradzona"
    -"Opiekunowie Tajemnic"
    -"Elita"
    -"Książę i Gwardzista"
    oraz kosmetyki,zakładki,plany lekcji i wiele innych!!
    Ale to kiedy konkurs się odbędzie zależy tylko od Was!!!
    Otóż gdy wyświetlenia bloga osiągną 5 tysięcy a obserwatorów będzie 30, wtedy konkurs się zacznie!!
    Zainteresowani? 
    Jeśli tak, to nie czekajcie dłużej-zapraszajcie znajomych do odwiedzenia bloga,obserwujcie i komentujcie!! :D
     

9 komentarzy:

  1. Nie liczy się ilość ale jakość a z tego co widzę to tematyka książek całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWE KSIĄŻKI :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. tematyka książek niestety nie dla mnie ;/
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zniecierpliwoscia czekam na recenzje (szczegolnie "Pieknych istot" poniewaz mam je na polce i jakos nie moge sie zabrac za nie). Fajnie, ze bedzie konkurs!

    Moze wspolna obserwacja? ;) My - mole ksiazkowe, musimy trzymac sie razem!
    Pozdrawiam

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham czytać książki na pewno jakąś zamówię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w czerwcu żadnej książki nie przeczytałam, nie mogę się jakoś do tego przekonać. Rywalki kiedyś zaczęłam, ale po kilku kartkach sobie odpuściłam, taki mam zapał...


    Udanych wakacji! ♥ Zaobserwowałam twój blog, byłoby mi miło gdybyś, ty też to zrobiła :*

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku ;) Widzę, że same wspaniałe książki u Ciebie ;) Nie mogę doczekać się recenzji. O! Gratuluję również 3K wyświetleń ;) Oby tak dalej! Zapraszam na moje podsumowanie:http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście preferuje w innych książkach, ale szukam czegoś nowego do poczytania :]

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście planuje przeczytac to co ty czytałaś :)
    http://beata-szadkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś tutaj!
Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!